Koje platne kartice funkcionišu na sajtu donacije.unicef.rs? Sve vrste kartica Dina, Visa, Maestro, MasterCard i American Express kojima se može plaćati na internetu.
Kakav je postupak ukoliko želim da dam donaciju? Ukoliko želite da podržite neku od kampanja ili da postanete naš mesečni donator, dovoljno je da na stranici odgovarajuće kampanje kliknete na dugme „Doniraj“ koje se nalazi na bočnoj traci na ekranu.
Da li je moja donacija anonimna? Imena donatora su anonimna za javnost, a UNICEF ima pristup identitetu donatora (ime, prezime, adresa, imejl adresa i kontakt telefon).
Koliki je minimalan iznos pojedinačne donacije? Minimalan iznos donacije je 100 RSD.
Koliki je maksimalni iznos pojedinačne donacije? Maksimalni iznos je definisan dnevnim limitom za pojedinačne transakcije vaše kartice.
U kojim valutama se može uplatiti donacija? Donacija se može uplatiti u dinarima (RSD), evrima (EUR) i američkim dolarima (USD). Za informativni prikaz cena u evrima i dinarima koristi se srednji kurs Narodne banke Srbije. Iznos zaduženja vaše platne kartice biće izražen u dinarima kroz konverziju u nju po kursu koji koriste kartičarske organizacije , a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Zbog toga može doći do neznatne razlike u odnosu na originalnu cenu navedenu na našem sajtu.
Pokušao/la sam da uplatim donaciju, ali sam dobio/la poruku da moja donacija nije prihvaćena. Zbog čega? Za to postoji nekoliko mogućih razloga:
Pogrešno ste uneli neke od traženih podataka za karticu;
Na računu nemate dovoljno novca;
Prerano ste zatvorili prozor i tako prekinuli tok transakcije;
Postoji privremeni tehnički problem kod banke koja je izdala karticu;
Postoji privremeni tehnički problem na platnom mestu sistema WSPay.
U svakom od ovih slučajeva možete pokušati ponovo ako ispravno popunite formular za donaciju i pridržavate se navedenih procedura. Takođe, možete nam se obratiti na imejl adresu donacije@unicef.rs
Pokušao/la sam da uplatim donaciju, ali sam dobio/la poruku da moja donacija nije prihvaćena. Da li je moj račun zadužen za iznos donacije koju sam želeo/la da uplatim? Ne. Ukoliko ste dobili poruku da je donacija odbijena, to automatski znači da platna kartica sa kojom je pokušano plaćanje nije zadužena. Novac se sa računa skida samo onda kada dobijete poruku da je plaćanje donacije uspešno obavljeno.
Verujem da sam ispravno popunio/la formular za donaciju, ali je moja donacija odbijena. O čemu se radi? U tom slučaju savetujemo vam da se obratite svojoj banci, opišete problem i potražite pomoć. Posle njihove intervencije moći ćete da uspešno uplatite donaciju.
Da li se donacija može povući (vratiti)? Da, ukoliko je neovlašćeno lice zloupotrebilo karticu ili je došlo do tehničke greške (na primer, upisali ste jednu nulu više na iznos koji želite da donirate). Ako se to desi, molimo vas da nam se odmah obratite imejlom na adresu donacije@unicef.rs i detaljno opišete problem. Kontaktiraćemo vas u najkraćem roku, radnim danima između 9 i 17 časova.
Da li postoji mogućnost promene iznosa donacije? Nažalost nije moguće jednostavno promeniti iznos mesečne donacije. Kako biste to uradili, treba da nam pošaljete imejl na adresu donacije@unicef.rs ili da pozovete brojeve 011/3602-131 i 011/3602-145 i ostavite svoje podatke (ime, prezime, imejl adresa i broj telefona) na osnovu kojih će neko od kolega poslati zahtev za prekid dalje naplate mesečnih donacija procesoru plaćanja. Zahtev će biti obrađen u roku od 2-3 radna dana, a vi se u svakom trenutku možete ponovo prijaviti za mesečne donacije preko naše stranice https://donacije.unicef.rs/kampanja/klub-prijatelja-unicefa i izabrati novi željeni iznos.
Na koji način mogu da se odjavim sa redovnih mesečnih donacija putem platne kartice? Odjavljivanje sa mesečnih donacija putem platne kartice se obavlja jednostavno: treba da pošaljete zahtev u slobodnoj formi imejlom na adresu donacije@unicef.rs ili da pozovete brojeve 011/3602-131 i 011/3602-145 i ostavite svoje podatke (ime, prezime, imejl adresa i broj telefona). U roku od 2-3 radna dana obradićemo vaš zahtev, a vi ćete dobiti informaciju o tome na svoju imejl adresu; time će se okončati vaše članstvo u Klubu prijatelja UNICEF-a.
Na koji način mogu da promenim iznos donacije? Nažalost, a sajtu još uvek ne postoji ta mogućnost. Iznos se može promeniti samo ako se ukine starog naloga i otvori novi sa novim željenim iznosom.
Kome mogu da se obratim ako imam dodatna pitanja? Ako imate dodatna pitanja, možete nam poslati imejl na adresu donacije@unicef.rs ili pozvati brojeve 011/3602-131 i 011/3602-145. Kolege će rado odgovoriti na sva vaša pitanja.