Klub prijatelja UNICEF-a predstavlja priliku za sve firme koje brinu o društvu da u partnerstvu sa nama stvaraju bolje životne uslove za svako dete u Srbiji. Klub okuplja istomišljenike koji veruju da je zadatak poslovne zajednice da obezbedi okruženje u kome sva deca mogu da napreduju i da odrastaju u zadovoljne i ispunjene pojedince koji će jednog dana moći da preuzmu naše uloge i da daju svoj doprinos društvu.
*Podaci iz UNICEF-ovog MICS 6 istraživanja iz 2019.godine
U Srbiji i dalje živi veliki broj dece i mladih koji su nevidljivi i isključeni iz društva, bez ikakve šanse da ostvaruju prava koja im pripadaju. Podrška članova Kluba omogućava da što više dece pohađa vrtić, ima pristup zdravstvenim uslugama i živi zaštićeno u toplini svojih porodica.
Kao i kod pojedinačnog članstva, partnerstvo u Klubu ostvaruje se putem mesečnih donacija čiji iznos i vreme trajanja određujete sami, u skladu sa mogućnostima i željama vaše firme. Mesečne donacije nama omogućavaju kontinuiranu borbu za bolji položaj dece i mladih, a vama i vašoj firmi da svoje poslovanje na najbolji mogući način usmerite za dobrobit zajednice.
Svesni smo da jedna kompanija sama ne može da reši problem siromaštva, ali udruženi možemo da napravimo promenu i pomognemo deci koja žive u teškim uslovima.
Veoma smo ponosni na partnerstvo sa UNICEF-om Srbija i prilici da podržimo decu, i to od samog početka njihovog života.
Za vaš doprinos u Klubu poslaćemo vam UNICEF elektronski bedž koji možete da postavite na veb sajt ili na profile vaše firme na društvenim mrežama i da tako svojim sadašnjim i potencijalnim klijentima pokažete vrednosti koje promovišete kao firma. Takođe, rado ćemo vam obezbediti brošure i edukativni materijal o tome kako zajedno pomažemo najranjivijoj deci u Srbiji, koji možete da podelite sa zaposlenima i poslovnim partnerima. Neka se glas o dobroj priči širi dalje!
Čitajući naše Novosti moći ćete redovno da pratite gde usmeravamo vaše donacije, kako one pomažu deci i kakve rezultate postižemo zajedno sa vama. Uz to, vaše donacije će biti priznate u poreskom bilansu do visine od 5% ukupnih prihoda.
malih biznisa vidi pozitivan rezultat doniranja na profitabilnost
kompanija navodi kako partnerstvo sa respektabilnom neprofitnom organizacijom jača njihov brend
veruje da to partnerstvo povećava njihove mogućnosti da unapređuju svoje zajednice