
Uprkos sve češćem govoru o održivosti, društvenoj odgovornosti i ESG vrednostima, deca su i dalje nevidljiva kategorija u većini poslovnih strategija u Srbiji.
Publikacija „Principi poslovanja i prava deteta: Stanje i preporuke“ stavlja akcenat na ovaj raskorak kroz paralelnu analizu stavova kompanija i mladih: šta jedni veruju da rade, a šta drugi osećaju da nedostaje. I rezultati su – otrežnjujući.
Ovo je prvo sistematsko istraživanje u Srbiji koje donosi:
Bez obzira na to da li vodite malu firmu, tehnološki startap ili veliku korporaciju, ovaj dokument vam pruža:
Preuzmite publikaciju: Principi poslovanja i prava deteta – Stanje i preporuke
Vaš uvid u realna očekivanja mladih – i kako ih možete pretvoriti u stratešku prednost.
UNICEF poziva sve firme u Srbiji koje žele da:
Postanite deo Kluba prijatelja UNICEF-a i pokažite da odgovornost prema deci nije samo moralna – već i poslovna odluka.